Poetry

23 Pinler3 Takipçi
Senden beni çıkarınca nasıl da herkessin. - Özdemir Asaf

Senden beni çıkarınca nasıl da herkessin. - Özdemir Asaf

Gülüşünü seversin, Sesini seversin, Sohbetini seversin. Sevmek için illa ki yüzünü görmek şart değil; Yüreğinde duruşunu seversin.

Gülüşünü seversin, Sesini seversin, Sohbetini seversin. Sevmek için illa ki yüzünü görmek şart değil; Yüreğinde duruşunu seversin.

Bazı acılarda öyledirki, ne olursa olsun, o acıyı sevdiyin biri için tekrar çekmeye hazır olursun

Bazı acılarda öyledirki, ne olursa olsun, o acıyı sevdiyin biri için tekrar çekmeye hazır olursun

Mevlana

Mevlana

4ed4cebb5acd9448445ddc32576de6e2.jpg 640×1.136 piksel

4ed4cebb5acd9448445ddc32576de6e2.jpg 640×1.136 piksel

Cemal Süreya

Cemal Süreya

Senin Mis Kokun Koksa

Senin Mis Kokun Koksa

İlk gün gibi gel bana bak öylece... sonra atla kaldırımdan sarıl bana. Ne var ne yok atalım elimizden sımsıkı sarılalım.

İlk gün gibi gel bana bak öylece... sonra atla kaldırımdan sarıl bana. Ne var ne yok atalım elimizden sımsıkı sarılalım.

Nazım Hikmet Ran

Nazım Hikmet Ran

Evet Anlıyorum .... AnlamamakNe Mümkün Gözlerindeki Işığı Bile Sönüyo Sesi Titriyo .... Herşeyi Geçtim Benim Kalbim Sızlıyo ...

Evet Anlıyorum .... AnlamamakNe Mümkün Gözlerindeki Işığı Bile Sönüyo Sesi Titriyo .... Herşeyi Geçtim Benim Kalbim Sızlıyo ...


Daha fazla fikir
10395858_698336020228016_2229226945922463397_n.jpg 500×750 piksel

10395858_698336020228016_2229226945922463397_n.jpg 500×750 piksel

.
4ed4cebb5acd9448445ddc32576de6e2.jpg 640×1.136 piksel

4ed4cebb5acd9448445ddc32576de6e2.jpg 640×1.136 piksel

... çıkarasım yok.... Can Yücel

... çıkarasım yok.... Can Yücel

Can Yücel - Bağlanmayacaksın   Bağlanmayacaksın bir şeye, öyle körü körüne. “O olmazsa yaşayamam.” demeyeceksin. Demeyeceksin işte. Yaşarsın çünkü. Öyle beylik laflar etmeye gerek yok ki. Çok sevmeyeceksin mesela. O daha az severse kırılırsın. Ve zaten genellikle o daha az sever seni, Senin onu sevdiğinden… Çok sevmezsen, çok acımazsın. Çok sahiplenmeyince, çok ait de olmazsın hem. Hatta elini ayağını bile çok sahiplenmeyeceksin...

Can Yücel - Bağlanmayacaksın Bağlanmayacaksın bir şeye, öyle körü körüne. “O olmazsa yaşayamam.” demeyeceksin. Demeyeceksin işte. Yaşarsın çünkü. Öyle beylik laflar etmeye gerek yok ki. Çok sevmeyeceksin mesela. O daha az severse kırılırsın. Ve zaten genellikle o daha az sever seni, Senin onu sevdiğinden… Çok sevmezsen, çok acımazsın. Çok sahiplenmeyince, çok ait de olmazsın hem. Hatta elini ayağını bile çok sahiplenmeyeceksin...

✿ ❤ Perihan ❤ ✿ Ben aşk nedir bilmem, eski kafalıyım. Bir seni bilirim, bir de adın geçince sıkışan kalbimi... Attilâ İlhan...("Atilla" değildir)

✿ ❤ Perihan ❤ ✿ Ben aşk nedir bilmem, eski kafalıyım. Bir seni bilirim, bir de adın geçince sıkışan kalbimi... Attilâ İlhan...("Atilla" değildir)

Cemal Süreya

Cemal Süreya

Yaşamak güzel şey | Melih Cevdet Anday #sözler

Şiir Sokakta on

Yaşamak güzel şey | Melih Cevdet Anday #sözler

Dışarıya yağmur, yüreğime hasret, fikrime sen.. Nasıl yağıyorsunuz üçünüz birden bir bilsen…   - Cemal Süreya

Dışarıya yağmur, yüreğime hasret, fikrime sen.. Nasıl yağıyorsunuz üçünüz birden bir bilsen… - Cemal Süreya

şiir - Google'da Ara

şiir - Google'da Ara

Pinterest
Ara