Hadi Canım Sen De! Nasıl Olur Böyle Bir Şey? - http://www.kahkahane.com/capsler/hadi-canim-sen-de-nasil-olur-boyle-bir-sey/

Hadi be harbi mi ciddi misin oha lannn nasil olur yaaa hayret 😲😲😲

Sadece bir bilgisayar hayata mahküm olduğum için anormalim

Sadece bir bilgisayar hayata mahküm olduğum için anormalim

.

Troll Face, Funny Things, Whatsapp Message, Funny Messages, Bari, Humor, Comics, 1, Nice

Bak cam orda açık atlıyo musun,yoksa ben mi atayım?  Yorma beni git atla hadi üstün zekalı varlık.

Bak cam orda açık atlıyo musun,yoksa ben mi atayım? Yorma beni git atla hadi üstün zekalı varlık.

.

Ant 101 week 5 assignment essay Free Essays on Ant 101 Week 3 Assignment Final Paper. Get help with your writing.

Karikatür on

Karikatür on

Outfit, Comic, Istanbul, Searching, Humor, Funny, Tall Clothing, Tired Funny, Humour

Pinterest
Search