Bilal Koçak
Bilal adlı kullanıcıdan daha fazla fikir
- Harika adam yardım et!! - Harika adam değil benim adım.. - Hayırsever adam mı? - Yok.. - Helal adam?.. Hızır adam? - Hayır.. - Abi farketmez, özel bi gücün yok mu? Uç muş bişey yap kurtar beni!! - Uçma özelliğim yok.. - Ne özelliğin var?.. - Ham petrol sıçıyorum ben.. - N..Ne mutlu sana.. - Doldurayım mı burayı? - Yok sağolasın kardeş.. Ham petrolü işleyemem şimdi ben burda.. - Doldurucam.. - Doldur mına koyim.. şansımı siksinler, gelen...

- Harika adam yardım et!! - Harika adam değil benim adım.. - Hayırsever adam mı? - Yok.. - Helal adam?.. Hızır adam? - Hayır.. - Abi farketmez, özel bi gücün yok mu? Uç muş bişey yap kurtar beni!! - Uçma özelliğim yok.. - Ne özelliğin var?.. - Ham petrol sıçıyorum ben.. - N..Ne mutlu sana.. - Doldurayım mı burayı? - Yok sağolasın kardeş.. Ham petrolü işleyemem şimdi ben burda.. - Doldurucam.. - Doldur mına koyim.. şansımı siksinler, gelen...

Oynayanlar Varsa Beğensin.. #gecealışverişi #şişe #çevirme #oyun #yetişkin #seks #cinsel #cinsellik #erotik #alışveriş #komik #karikatür #resim #güzel #mizah #grup #parti #eğlence

Oynayanlar Varsa Beğensin.. #gecealışverişi #şişe #çevirme #oyun #yetişkin #seks #cinsel #cinsellik #erotik #alışveriş #komik #karikatür #resim #güzel #mizah #grup #parti #eğlence

Özer Aydoğan Karikatürleri – 5

Özer Aydoğan Karikatürleri – 5

Ses Geliyor

Ses Geliyor

Sensiz cennet bile sürgün sayılır...

Sensiz cennet bile sürgün sayılır...

Pas

Pas

e41d5ff57cea489deb623e34882ef829.jpg (593×476)

e41d5ff57cea489deb623e34882ef829.jpg (593×476)

karikaturturk.net Su terfiyi bi aliim yasaticam seni Gulsum! http://www.karikaturturk.net/Su-terfiyi-bi-aliim-yasaticam-seni-Gulsum-karukaturu-1372/

karikaturturk.net Su terfiyi bi aliim yasaticam seni Gulsum! http://www.karikaturturk.net/Su-terfiyi-bi-aliim-yasaticam-seni-Gulsum-karukaturu-1372/