Awesome Bathroom Signs swiss swiss.

Funny pictures about Unique Bathroom Signs. Oh, and cool pics about Unique Bathroom Signs. Also, Unique Bathroom Signs photos.

#FunnyPhoto

Funny pictures about If Mona Lisa was alive today. Oh, and cool pics about If Mona Lisa was alive today. Also, If Mona Lisa was alive today.

Gülmek garanti değil çünkü bu komik capsleri anlayabilmek için beyin gerekir. Bu capslere güleceksen beynin olmalı. İnci Caps falan akıl dolu capsler burada

Gülmek garanti değil çünkü bu komik capsleri anlayabilmek için beyin gerekir. Bu capslere güleceksen beynin olmalı. İnci Caps falan akıl dolu capsler burada

- Bedensel güzellik gelip geçer... Eğer gerçek huzuru bulmak istiyorsan kafa dengi, iyi kalpli biriyle evlen... + Yemek hazır! - Hınını zikiyim aniden çıkma lan!!!!  #karikatür #mizah #matrak #komik #espri

- Bedensel güzellik gelip geçer... Eğer gerçek huzuru bulmak istiyorsan kafa dengi, iyi kalpli biriyle evlen... + Yemek hazır! - Hınını zikiyim aniden çıkma lan!!!! #karikatür #mizah #matrak #komik #espri

:)) #karikatür

:)) #karikatür

Niye Soruyorsun ki :-)

Niye Soruyorsun ki :-)

Swiss

Karikatür on

erkekler bu cört ü hak ediyor :)))))))

- Harika adam yardım et!! - Harika adam değil benim adım.. - Hayırsever adam mı? - Yok.. - Helal adam?.. Hızır adam? - Hayır.. - Abi farketmez, özel bi gücün yok mu? Uç muş bişey yap kurtar beni!! - Uçma özelliğim yok.. - Ne özelliğin var?.. - Ham petrol sıçıyorum ben.. - N..Ne mutlu sana.. - Doldurayım mı burayı? - Yok sağolasın kardeş.. Ham petrolü işleyemem şimdi ben burda.. - Doldurucam.. - Doldur mına koyim.. şansımı siksinler, gelen...

- Harika adam yardım et!! - Harika adam değil benim adım.. - Hayırsever adam mı? - Yok.. - Helal adam?.. Hızır adam? - Hayır.. - Abi farketmez, özel bi gücün yok mu? Uç muş bişey yap kurtar beni!! - Uçma özelliğim yok.. - Ne özelliğin var?.. - Ham petrol sıçıyorum ben.. - N..Ne mutlu sana.. - Doldurayım mı burayı? - Yok sağolasın kardeş.. Ham petrolü işleyemem şimdi ben burda.. - Doldurucam.. - Doldur mına koyim.. şansımı siksinler, gelen...

Özer Aydoğan

O çocuk mu kurdu sanki .

...

...

#sami #komik #karikatür #karikatur #enkomikkarikatür #enkomikkarikatur #funny #comics #mizah #karikaturvemizah

#sami #komik #karikatür #karikatur #enkomikkarikatür #enkomikkarikatur #funny #comics #mizah #karikaturvemizah

Gömülü resim için kalıcı bağlantı

Karikatür on

Gömülü resim için kalıcı bağlantı

Yiğit Özgür

Yiğit Özgür

Mizah / Karikatür - Komedi

Mizah / Karikatür - Komedi

.

Humor, Cartoons, Comics, Nice, Funny Things, Animated Cartoons, Humour, Cartoon, Ha Ha

Pinterest
Search